2010. október 26., kedd

Adminisztráció

Észre sem vettem és elrepült egy hónap. Pedig úgy hittem, csak egy hete volt, hogy utoljára írtam.
A munkám legutálatosabb része az adminisztráció. Naplót, tájékoztatót írni egyszerűen utálok, ugyanis mindig hibázok. Mivel utálom, húzom-halasztom, így aztán már rám kell, hogy förmedjen a főnököm, mire nekiülök. És persze hibát hibára halmozok. Amúgy naplóból nem egy van, hanem mindjárt kettő, így egyből duplájára nő a hibalehetőség. Mondanom sem kell, én mindig élek ezekkel a lehetőségekkel :(. Mióta ofő vagyok nem volt még olyan év, hogy ne kellett volna valamelyik naplómat újra írnom. Na jó, idén még nem kellett, de majd december tájékán kérdezzetek meg. Az egyik naplóban így számozzuk az órákat: 1., 2., 3., 4., 6.; a másikban így: 5., 7., 8., 9., 10. Hogy ennek mi az értelme azt ne kérdezze senki. Régen egy naplóban vezettünk mindent, most nem.
Aztán két havonta elszámoló lapot kell leadni a letanított, helyettesített stb... órákról. Már több, mint egy éve írom, de még mindig nem tudom hogyan kell helyesen kitölteni. Le is b...-nak érte kéthavi rendszerességgel. Aztán ott van a táppénzes papír. Azt nem elég csak úgy leadni, ki kell mellé tölteni még két fénymásolt lapot, amin mellesleg pontosan ugyanaz van, mint a táppénzesen.
A naplóm amúgy most van ellenőrzés alatt, így aztán sok jóra nem számítok.

1 megjegyzés:

H. Mária írta...

Megoldás: jelek mellé a jelentését is leírni. :))) (ez vicc volt)
Hát az adminisztrációkkal ez a gond, adminisztrálni kell. :)