2011. június 21., kedd

Egy valóra vált álom

Vannak néha olyan bolondériáim, hogy de jó lenne, ha ismernék olyan embert aki...
Az egyik ilyen számomra megfoghatatlan, csak a filmekben létező csodabogár, akinek fotografikus memóriája van. Bizony 15-20 éve is megvan, hogy először hallottam e képesség létezéséről, is már akkor vágytam rá, hogy élőben is láthassak egy ilyen valakit. Évről-évre eszembe szokott jutni, de már régen letettem róla, hogy e vágyam teljesülhessen.
Pár hete edzéstársaimmal ebédeltem együtt és ilyenkor megy a sztorizgatás ezerrel. Mivel Békipeti a vizsgaidőszak kellős közepén szenvedett szóba jöttek a főiskolás évek. Egyszer csak az egyik srác elkezdi mesélni, hogy neki sokat segített, hogy fotografikus memóriája van.
Állam a padlón. Mivel 15 éve biztos ismerem a skacot. Néztem, néztem, kerestem rajta valami furcsaságot ami utalhat arra, hogy az ő agya más, de akárhogy sasoltam csak két fület láttam, közte egy kerek fejet. Szóval semmi extra.
Mindenesetre nagyon jó kedvem volt aznap. Bár a kívánságom már vagy 15 éve teljesült, csak most szereztem tudomást róla. Ez azért elég különös volt.

Nincsenek megjegyzések: