2010. június 3., csütörtök

Nyár van, alig ... két nagykabátban

Tegnap este már annyira fáztam, hogy zokniban, a legvastagabb pizsamámban, két takaró alá bújva feküdtem le aludni. Bár kacérkodtam a gondolattal, hogy befűtök megint, de mára már jobb időt ígértek, így gondoltam kibírom. Ma este is majd megfagyok, és holnapra is egész napos esőt ígérnek. De valahogy természetellenesnek tűnik júniusban befűteni. Viszont a júniusi hideg is természetellenes, szóval azt hiszem reggel befűtök, legalább valahol legyen meleg.

1 megjegyzés:

H. Mária írta...

Én is ugyan így vagyok. Majd megfagyok és éjjel pizsama + póló + köntös + dunyha. :) Jó mi? És még így is fáztam. Mi beindítottuk a kazánt, mert hát a gyerekszobák is hidegek voltak. Már azon gondolkozom, hogy napközben a cserépkályhát is üzembe helyezem. :(
Ilyen rossz nyári időt még nem tapasztaltunk. Szüksége van az ember lelkének és testének a napsütésre. De ne késne már ilyen sokat.