2011. április 18., hétfő

Csongis dolgok

Csonginak a sok ugrálástól leszakadt az ágya. Már nem nagyon lehetett megjavítani. Mondtuk is neki, hogy kap majd egy új ágyat. Erre rettenetesen elkeseredett, mert az ágytámlái tele vannak a matricáival és azokat sajnálta.
Szóval ült az ágyán és így bőgött:Buta vagyok, hogy ugráltam az ágyamon. Buta vagyok.........ráadásul hülye is.

Annyira helyes volt, hogy csak.
Rá pár napra Békipeti telefonján akart játszani a gyermek, de az apja akkor ért haza, szóval mondta neki, hogy most még nem lehet. Erre egyből sírás.
Mondom neki én, hogy hagyd abba kisfiam, mert ezzel úgysem mész semmire.
A durcás válasz:-Nem igaz mert ha sírok,apa megsajnál és játszhatok a telefonjával!

Csak bámultunk egymásra Békipetivel. Az oké, hogy a gyerekek manipulálnak minket, de hogy így ki is tudják mondani, az új volt nekem.
Innentől kezdve még inkább résen leszek.

Nincsenek megjegyzések: