2009. május 3., vasárnap

Kütyük


A múlt héten Békipeti egy kiegészítővel jött haza a telefonjához. Ez egy GPS készülék ami meghatározza a helyet ahol éppen tartózkodik(a telefon), stb. Ami miatt érdekes volt számomra is, mert letölthető hozzá egy kiegészítő, ami egyfajta edzésprogram, méri-a műholdas kapcsolat alapján -az edzés alatt megtett távolságot, sebességet. Amióta futni járok, mindig is fájt a fogam egy olyan karórára, ami ilyesmiket tud, csak éppen az ilyen készülékek valahol 50 ezer és a csillagos ég között vannak. Mondtam is egyből, hogy ugye majd kölcsön adod néha? Persze - válaszolta - de szívesen veszek neked is egyet, kevesebb mint 5 ezer forintért vettem a Media Marktban.
Gondoltam előbb még körül nézek kicsit az interneten, mert ha a MM-ban ennyi, akkor lehet, hogy máshol a felébe kerül. Kis kutakodás után megrökönyödve láttam, hogy mindenhol máshol háromszor ennyibe kerül ugyanez a készülék. El is újságoltam Bp-nek, hogy úgy tűnik igen jó vásárt. Ő emlékeztetett rá, hogy egyszer már volt egy ugyanilyen jó vételünk a MM-ban. Egy mp3 lejátszóhoz való kihangosítót vettünk, azt is negyed áron. Aztán azon tanakodtunk, hogy vajon ilyen bénák vagy ez egy beetetés. De arra jutottunk, hogy valószínűleg csak simán bénák, mert nem reklámozzák, hirdetik ezeket a termékeket, és valószínűleg egy idő után korrigálják is a tévedésüket. Addig viszont aki figyel, jól járhat.
Azóta nekem is van már egy ilyen jó kis kütyüm, lelkesen mérem a futósebességemet, amit aztán itthon visszanézek. Mert ilyet is tud és ráadásul nagyon muris, ahogy végigmegy egy kis nyíl, az edzés alatt rögzített útvonalon. A múltkor a bevásárlásnál is bekapcsoltuk, mert kíváncsiak voltunk, milyen útvonalat járunk be. Hát, tanulságos volt látni, hogy a szerintünk céltudatos, bevásárlólistáról történő vásárlás micsoda kóválygás is volt valójában. :))

Nincsenek megjegyzések: