2009. július 13., hétfő

A szerelő

A minap észrevettem, hogy elromlott a gáztűzhelyünk, így felhívtam a szervizt. Egy unott női hang(lehet, hogy én hozom ki a flegmaságot belőlük?) felvette a panaszomat, majd megkérdezte milyen típusú a készülék. Mondtam neki, hogy a használati utasításon öt típusszám van, így nem tudom megmondani. Odaküldött a tűzhelyhez, a sütő belső ajtaján van egy matrica azon rajta van. Nem volt, mondtam is neki. De van- így ő-, de nincs -mondtam ismét. Akkor biztos lemostuk. Hát nem akartam magam azzal égetni, hogy megmondjam, még egyszer sem tisztítottam ki a sütőt :), így annyiban hagytam a dolgot. Később amúgy megtaláltam a matricát, egy teljesen más helyen.
Másnap felhív a szerelő, hogy adott napon délelőtt jön. Várom egész délelőtt, majd fél 12-kor felhív, hogy 1 és 2 között ér csak ide, addig ne várjak feleslegesen, menjek, intézzem a dolgom. Csak bámultam a telefonba. Mondtam is neki, hogy feleslegesen eddig vártam, most már hová menjek. Max. a fenébe, de ezt csak magamban gondoltam. Kicsit még bosszankodott (Ő), hogy nem tudja kiszámolni percre pontosan, majd letette. 2 előtt pár perccel megérkezett. Kihúzta a sütőt, majd közölte, hogy takarítsak ki nyugodtan mögötte, addig ő leül, úgysem siet. Én csak álltam ott mint egy ..., majd nekiláttam sikálni. Teljesen ledöbbentett a fickó, de mindezek ellenére nem volt ellenszenves. Hamar megcsinálta a sütőt, kért egy pohár vizet(ha más nincs-ezek az ő szavai), de még most sem volt ellenszenves. Ezután kiszámlázott egy kerek összegnél 200 ft-tal kevesebbet és megkérdezte, hogy adjon-e vissza. Majdnem azt mondtam, hogy nem, de aztán észbe kaptam. Oké, hogy láthatóan kihasználja, mert tudatosan használta ezt a tulajdonságát ez tisztán látszott, de ne legyen már ennyire pofátlan. Szóval visszakértem a 200 ft-ot bármennyire is fukarságnak tűnik. Ki is számolta 10 és 20 forintosokban, majd távozott.
És nem maradt rossz érzés bennem ezek után sem, nem lett ellenszenves a pasas, inkább szórakoztató.

Nincsenek megjegyzések: