2010. május 25., kedd

Nevelési dilemma

Mostanában kevesebb gyerekszájat tudok lejegyezni, hiszen Csongor egyre szebben fejezi ki magát. De, a hét végén vendégségben voltunk ahol szóba került a bölcsi és egy jópofa sztori ami lejegyzésre érdemes.
Benji egy másfél éves kisfiú akit Csongor nem szeret, mert sokszor verekszik. Napi téma nálunk Benji és az ő gonosztettei. Egyik nap kérdezem a gyereket mi volt Benjivel.
-Ma büntetésben volt Benji.
-Mi történt?
-Megverte Kirát!
-Miért bántotta? Kira megverte őt?
-Nem, Kira engem vert meg, én meg odaküldtem Benjit, hogy verje meg, mert Benji az én megverőkém.
-???
-Ibolya észrevette és beküldte Benjit a kuckóba és ott Benji nagyon sírt!

Azt sem tudtam sírjak vagy nevessek, mert egyrészt büszke voltam, hogy ilyen fifikás fiam van, másfelől nem szeretnék egy kis  gengsztert nevelni belőle. De eddig mindig őt gyepálták, tépték ki a játékokat a kezéből még a sokkal kisebbek is, így valahogy jól esett a lelkemnek, hogy nem az én gyerekem maradt megint alul.
Persze megbeszéltük a dolgot a rend kedvéért.

Ja, a slusszpoén az egészben, hogy Benji nem tud még beszélni, így el sem tudta mondani mi történt igazából.
Hát, így járt!

2 megjegyzés:

mágika írta...

Hát ezen most jót röhögtem :)

csakBea írta...

Ezek a mai gyerekek! Beszélni nem tud, de verekedni már igen.