2010. július 29., csütörtök

Natalie Cole - Varázslat

Varázslatos élményben volt részem hétfőn este. A Sportarénában megnézhettem és hallgathattam Natalie Cole koncertjét. Szerintem Ő, a ma élő, legnagyobb jazz énekesnő. A koncertről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Fantasztikus, elbűvölő, magával ragadó, frenetikus. Sokszor az örömkönnyeket törölgettem a szememből, máskor meg azon kaptam magam, hogy szó szerint tátva marad a szám a bámulattól. Kijött a színpadra egy gyönyörű, törékeny nő (aki mellesleg 60 éves) és csodát művelt a hangjával. Mintha időutazáson vettem volna részt. Elrepített egy olyan korba, amit eddig csak a filmekben láttam. Úgy éreztem, egy füstös kis jazz kocsmában ülök és szívom magamba a zenét és az abból áradó örömmel töltekezem. Még most is könnybe lábad a szemem ha felidézem. Szavakkal egyszerűen nem tudom visszaadni az élményt, lehetetlen.  Felejthetetlen emléket és élményt adott. Még jó darabig töltekezni fogok belőle. Magamban pedig arról álmodozom, hogy még egyszer láthatom őt élőben, bár tudom, hogy erre nincs esély. Hálát adok Istennek, Sívának, Buddhának, Mohamed prófétának, az őrangyalaimnak vagy annak aki a sugallatot küldte, hogy nekem ezt a koncertet látnom kell mert eddigi életem leggyönyörűbb zenei élményével lettem gazdagabb.
Képek a budapesti koncertről

1 megjegyzés:

H. Mária írta...

Ahogy leírtad szinte ott éreztem magamat. :)