2008. június 3., kedd

Rossz jegy

Az előző bejegyzésben büszkén értékeltem magam négyesre étkezés szempontjából. Hát, szomorúan jelentem, hogy az utóbbi hetek "teljesítményére" kettes alánál jobbat a legnagyobb jóindulattal sem tudok adni magamnak. Ez persze tényleg nem jó, de ahogy mondani szokták:minden rosszban van valami jó. Ebben az, hogy rájöttem arra, hogy nincs lazítás. Az utóbbi hetekben az étkezéseket már egyáltalán nem írtam, mert azt gondoltam, hogy tudom kontrolálni anélkül is. Hát, nem tudom. Úgyhogy szigorúan körmölöm tovább.
Mozgás terén sokkal jobb a helyzet. Heti 3x1 óra futás, és ha még belefér 30-40 perces bringázások. Jelentős súlybeli változás még mindig nincsen, de azért már látszanak a futás pozitív jelei.
Hirtelen ez jutott eszembe:most megígérem(magamnak is), hogy holnap nem eszem édességet.
Holnap este tudósítok az eredményről.

Nincsenek megjegyzések: