2008. június 5., csütörtök

Vállalások

Kedden este egy hirtelen ötlettől vezérelve ígéretet tettem, hogy másnap nem eszem csokit(édességet). Kicsit még mindig olyan vagyok mint egy kamasz akinek ha megtiltanak valamit, akkor csakazértis ... Szóval, tartottam a dologtól. Itt annyi volt a csavar, hogy a tiltást saját magamnak tettem. De a mechanizmus így is működésbe lépett. :))) Ennek ellenére szerintem egész jól helytálltam(eltekintve fél marék cukros-fahéjas gabonapehelytől). Estig. Történt ugyanis, hogy bevásárolni mentünk férjjel, gyerekkel. Hogy gyorsabban végezzünk különváltunk és én már csak a fizetés után láttam, hogy én is kaptam egy étcsokis jégkrémet. Az meg ugye nem olyan, mint egy szelet csoki, amit ott lehet hagyni. Persze a férj egybőli felelősségre vonása következett, miszerint:"TE NEM OLVASOD A BLOGOMAT?!!!!!" Magyarázkodás. És, hogy majd ő megeszi mind a kettőt. Hiába a nemes önfeláldozás, akkor már késő volt. Végülis a fagyi háromnegyedét a gyerekkel közösen ők ették meg, de negyedrész nekem is jutott. Sajnos. Sajnos?
A vállalásomat így nem tudtam teljesíteni, de nem fogadtam meg ott helyben, hogy majd a következő napon, mert magamat idestova 3 évtizede ismerve, nem hiszem, hogy be tudtam volna tartani.DE MAJD HOLNAP. :-))

Nincsenek megjegyzések: